دوشنبه 9 مهر 1403
انیمیشن و کارتون

کارتون باب اسفنجی دوبله فارسی کامل جدید سینمایی 2020

با شخصیت های اصلی کارتون باب اسفنجی بیشتر آشنا بشین:

باب اسفنجی شلوار مکعبی

باب‌اسفنجی یک اسفنج دریایی خوش‌ذوق، ساده لوح و مشتاق است او در شهر زیر زمینی بیکینی باتم با سایر موجودات آبی انسان‌انگاری ساکن است. او به عنوان یک آشپز سرخ‌کن در یک رستوران فست فود محلی، رستوران آقای خرچنگ، که او را وسواس می‌کند، کار می‌کند و نسبت به آن بالاتر از رستوران‌های دیگر ابراز ارادت می‌کند.

پاتریک ستاره (ستاره دریایی)

پاتریک نادان اما شوخ‌طبع بهترین دوست باب اسفنجی است. او به عنوان یک ستاره دریایی صورتی اضافه وزن به تصویر کشیده شده‌است، که به عنوان احمق روستایی شهر زیرزمینی بیکینی پایین است.پاتریک در طول سریال دچار حماقت می‌شود و بسیاری از اشتباهات مضحک را مرتکب می‌شود.

اختاپوس هشت پا

اختاپوس یک هشت‌پا است که در دریا در شهر بیکینی باتم در کنار خانهٔ باب‌اسفنجی و پاتریک زندگی می‌کند. او دارای شخصیتی کمی خودخواه، بداخلاق و مغرور است و همیشه از آزار و اذیت‌های پاتریک و باب اسفنجی در عذاب است و دل خوشی از آنان ندارد.

آقای خرچنگ

خرچنگ بداخلاق دختری با نام پرل دارد که یک نهنگ است. بهترین دوستان آقای خرچنگ، باب اسفنجی و اختاپوس هشت‌پا هستند که کارکنان رستوران آقای خرچنگ نیز هستند.
آقای خرچنگ به همراه دخترش در یک لنگر زندگی می‌کند. آقای خرچنگ همیشه فرمول همبرگرهای رستورانش را از دست پلانکتون مخفی می‌کند زیرا پلانکتون قصد دزدیدن فرمول را دارد.

پلانکتون و کارن

پلانکتون قصد دزدیدن فرمول همبرگر خرچنگی را دارد. آقای خرچنگ و پلانکتون در گذشته مانند برادر بوده‌اند اما بر حسب یک اتفاق دشمن یکدیگر شدند

منبع: ویکی پدیا