دوشنبه 9 مهر 1403
سینما و تلویزیون

سارا حاتمی بازیگر زخم کاری

‌در کنار حضور بازیگران مطرح در سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، بازی دو بازیگر نوجوان که استعدادهای خوبی در عرصه بازیگری هستند مخاطب سریال را راضی نگه می‌دارد.

مرتضی امینی تبار که سابقه بازی در نمایش‌های مختلف دارد اولین حضورش را در نمایش خانگی با سریال «زخم کاری» پشت سر می‌گذارد و سارا حاتمی نیز که پیش از حضور در «زخم کاری» تجربه حضور در تئاتر را داشته است توانایی‌های خودش را در سریال محمدحسین مهدویان نشان داده است.

سارا حاتمی از هنرجویان با استعداد و نوجوان خانه بين الملل بامداد، در دوره‌های بازيگرى آقای اشکان خطیبی می باشد، که بعد از معرفى به گروه سازنده، برای يكى از نقش هاى اصلى این سریال انتخاب شده است. سارا حاتمی در نقش مائده بازیگر نوجوان تهرانی که اولین تجربه حرفه ای خود را با سریال زخم کاری شروع کرده است. این بازیگر در این سریال نقش نوه نعمت ریزآبادی را بازی کرده است.

نسبت سارا حاتمی با لیلا حاتمی

باتوجه به بررسی و جستجویی که ما انجام دادیم سارا حاتمی با خانم لیلا حاتمی نسبت فامیلی ای ندارند، و البته ما به صورت کامل رد نمی کنیم و شاید ارتباطی باشد که تا به امروز از آن صحبت نشده است و ایشان جایی مطرح نکردند.

سن سارا حاتمی

طبق مصاحبه سارا حاتمی با فیلیموشات، سارا حاتمی 16 سال دارد، او محصل هست و در رشته ریاضی تحصل می کند و تئاتر را از دوسال پیش شروع کرده است و قبلا فقط چند نمایش کوچک بازی کرده است.

مائده در زخم کاری
مائده در زخم کاری
سارا حاتمی
سارا حاتمی
سارا حاتمی زخم کاری
سارا حاتمی در زخم کاری

مائده در زخم کاری

سارا حاتمی در رابطه با نقش مائده به این صورت گفته است که این نقش مربوط به نوجوانی است که در ثانیه، کل سیستم زندگی‌اش عوض می‌شود و در هر ثانیه، متوجه چیزهای جدید می‌شود. او نمی‌داند چه کسی راست می‌گوید و چه کسی دروغ می‌گوید. آدم ساده‌ای است که نمی‌تواند بازی کثیف خانواده‌اش را درک کند. دختری است که هر چیزی را زود باور می‌کند و خیلی زود نظرش عوض می‌شود. مائده با نوعی سردرگمی روبروست و با توجه به اینکه نوجوان است، سردرگمی او هم مضاعف می‌شود.

سریال زخم کاری

ژانر سریال کاملا اجتماعی و خانوادگی است، با توجه به بازیگران زیاد خانم و کم بودن بازیگر مرد معروف نشانگر این است که مهدویان قصد دارد از بازیگران با استعداد مرد تازه کار استفاده کند، که چندی پیش با سریال قورباغه شاهد این کار بودیم که نه تنها از کیفیت آن کم نکرد بلکه بسیار نقش مثبتی را با آشنا شدن بازیگران جدید رقم خورد. حال با پخش چند قسمت از این سریال باید اثر آن را در این سریال بررسی کنم. از بازیگران این سریال می توان به جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مهلقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی اشاره کرد.

سریال زخم کاری در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شده است و قسمت اول این سریال ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ از پلتفرم فیلیمو پخش شد.

سارا حاتمی
سارا حاتمی در اکران خصوصی زخم کاری
سارا حاطمی
سارا حاتمی :: مرتضی امینی تبار :: اشکان خطیبی
سارا هاتمی
سارا حاتمی

خلاصه داستان زخم کاری

در خلاصه داستان سریال آمده است: این سریال مجموعه‌ای نوآر و ملتهب است که داستانی پر فراز و نشیب‌ دارد. سریال زخم کاری اثر محمد حسین مهدویان، کارگردانی است که پیش از این با ساخت دوگانه‌ی ماجرای نیمروزی یک و دو در میان هنر دوستان بیش از پیش شناخته شد. مهدویان با ساخت سریال ، اولین تجربه‌ی خود را در ارائه‌ی فیلمی در پلتفرم‌های آنلاین یا به عبارتی شبکه نمایش خانگی به ثبت رسانده است.

سارا حاتمی در کنار جواد عزتی در سریال زخم کاری:

سارا حاتمی در کنار جواد عزتی
سارا حاتمی در کنار جواد عزتی
  • ژانر: خانوادگی اجتماعی
  • نویسنده و کارگردان: محمدحسین مهدویان
  • تهیه‌کننده محمدرضا تخت کشیان
  • فیلم‌نامه‌نویس: محمود حسینی زاد
  • مدیر فیلمبرداری هادی بهروز
  • آهنگساز حبیب خزایی فر

منبع: ایسنا و صفحه اینستاگرام زخم کاری و سارا حاتمی

عکس های سارا حاتمی

عکس سارا حاتمی
عکس سارا حاتمی
سارا حاتمی در زخم کاری
سارا حاتمی در زخم کاری
عکس سارا حاتمی
عکس سارا حاتمی
تصویر سارا حاتمی
تصویر سارا حاتمی
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا
رضا
3 سال قبل

موفق باشید سارا خانم