دوشنبه 9 مهر 1403
سینما و تلویزیون

بازیگر نقش نالان در سریال دختر پشت پنجره

بورجو بیریجیک بازیگر اهل کشور ترکیه است و فارغ التحصیل رشته باستان شناسی از دانشگاه Ege است که زمانی که با کسب مقام اول در مسابقات ملکه زیبایی دوشیره مدیترانه در آنتالیا به شهرت دست یافت.

سن بورجو بیریجیک بازیگر نقش نالان

بورجو 32 سال سن دارد، اون متولد 4 مه 1989 می باشد، او از نژاد یاروک است که از زیرگروه های قومی ترک است.

بیوگرافی بازیگر نقش نالان در سریال دختر پشت پنجره

پدر و مادر بورجو در کودکی او از هم جدا شدند و او و برادرش از آن زمان با مادربزرگ خود زندگی می کنند، مادر او برای تامین مخارج زندگی مجبور به کار بود به همین دلیل کمتر می توانست در کنار کودکان خود باشد، همچنین بورجو بیریجیک و برادرش در مسیر تامین خرج زندگی همراه مادرشان بودند و از همین بابت زودتر از سن عادی مشغول به کار شدند.

بورجو در سال ۲۰۰۶ به عنوان ملکه مدیترانه مسابقه زیبایی آنتالیا برگزیده شد؛ سپس کار حرفه‌ای خود را با شرکت در کارآموزی تئاتر شهری شهر بورنوا آغاز کرد، بورجو بیریجیک پس از شرکت در یک جشنواره تئاتر و برنده شدن جایزه تصمیم گرفت بازیگر شود. و پس از دریافت مدرک لیسانس از دانشگاه اژ، آموزش بازیگری را در تئاتر شهر بورنورا فرا گرفت. او در این دوران همزمان با یادگیری بازیگری در نقش هایی هم به بازی پرداخت.
بورجو بیریجیک در سال 2007 برای اولین بار در تلویزیون حاضر شد و در یک نقش فرعی بازی کرد. این سریال Maçolar نام داشت و از شبکه ShowTV به روی آنتن رفت. سپس او در یک فیلم کوتاه با نام Toprağın Günlüğü نیز بازی کرد.

شروع محبوبیت این بازیگر در سریال ماکسیرا یا ترانه زندگی بود. او در این سریال (Hayat Şarkısı) نقش شخصیتی با همین هولیا را ایفا کرد و با این سریال محبوبیتی بیش از بیش بدست آورد.

قد و وزن بورجو بیرجیک

بورجو بیرجیک دختری زیبا و خوش چهره است، او ۱۷۰ سانتی متر قد دارد و 56 کیلوگرم وزنش می باشد، رنگ چشمان او آبی و موهایش بلوند است، به گفته دوستانش دیر با افراد صمیمی می شود. اما در دوستی بسیار فداکار است و بسیار به مردم کمک می کند.

سریال دختر پشت پنجره

سریال ترکی دختر پشت پنجره یکی از جدیدترین سریالهای ترکی است که درحال حاضر پخش می شود. گفته میشود این سریال بر اساس یک رمانی به همین نام و با نویسندگی گلسرن بودایجی اوغلو نوشته شده است. این سریال ، روایت زندگی دختری جوان و زیبا به نام نالان، که در خانواده‌ای ثروتمند بزرگ شده و تنها فرزند خانواده است و در طول زندگی‌اش از امکانات بسیاری برخوردار بوده. او دختری موجه و محبوب و تقریبا همه جا در مرکز توجه است و نظر افراد زیادی را به خود جلب می‌کند.